Jak  najít a získat dobré pojištění?

Před mnoha lety jsem tvořila pro moje kolegy ve firmě metodiku k pojištění osob, takovou, která by dávala klientovi smysl a užitek a taky mu nechávala - i přes jeho oprávněně laický přístup, dostatečné  kompetence.

Stručně řečeno metodika říká JAK DOBŘE a klient říká JAK DOBŘE PRO MĚ.

Minulý měsíč jsme s kolegy z bratrské firmy IMG testovali  na různých metodikách dostupných na trhu styčné body a potěšilo mě, že moje letité myšlenky jsou stále aktuální, jakoby v této oblasti trh šel zhruba jednou logickou cestou.

Víte co? Potěšilo mě to, protože to znamenalo, že na tom našem “otloukaném” zprostředkovatelském trhu působí myslící a eticky nastavení profesionálové a z někdejšího “expertního” stanoviska se stává norma.

Nebudu skuhrat na to, že na tomto trhu působí i neeticky nastavení neprofesionálové.

Začala jsem u sebe a moji klienti si mohou říci JAK DOBŘE PRO MĚ. 

Jejich klienti …si možná jednou řeknou JAK DOBŘE PRO NĚ a budou hledat změnu. Nebo taky ne - a potom mají to, o co se zasloužili. Taková je cena za pasivitu-nevšímavost-lhostejnost-odpor k uspořádání vlastních peněz.

My nepomáháme, my děláme svou práci, konkrétní službu klientům. Ale když bychom měli pomoct, musí prostor pro pomoc být, musí tam být někdo, kdo se snaží najít řešení a pomoc hledá a přijme. Je to na nich.

Je to na vás?