Proč připomínají poradci klientům svoje povinnosti?

 

Je zajímavým paradoxem, že spotřebitelé mají v oblasti poskytovaných služeb zpravidla jasno v tom, jaké má poskytovatel služby povinnosti a nebojí se jejich splnění dožadovat (například trvat na tom, aby opravář myčky myčku skutečně opravil, nebo od řidiče taxi požadovat dojezd do zadaného cíle).

V porovnání s tím v oblastí zprostředkování finančních produktů bohužel klienti nejsou ohledně kvality poskytovaných služeb tak důslední. Stále se tak stává, že se klient s poradcem setká pouze jednou a to při sjednání smlouvy některého z finančních produktů a vlastně ani nepožaduje jakýkoliv následný servis a péči ze strany poradce.

Je paradoxem, že poradce musí svoje povinnosti klientovi připomínat (a necítit se přitom provinile), aby mohl klientovi přinést skutečně dobrou službu, kvalitní servis a finanční výhody. Finanční produkty se vyvíjí stejně jako potřeby klientů a je nutné tyto změny v nastavení produktů zohlednit. Klient tak předchází nepříjemným překvapením ve chvílích, kdy například očekává nějaké plnění a naopak poradce může klidně spát, jelikož sjednané produkty splňují klientova očekávání a potřeby.

V současné době jsou dobré služby a finančních výhody zvláště potřebné – a proto ve Finvoxu naplňujeme paradox a připomínáme klientům našich poradců emailem naše povinnosti. Dělíme se o naše zkušenosti ze současné doby a upozorňujeme na to, co klienti v dnešní době nejčastěji řeší a jak jim jejich poradce může pomoci při hledání řešení jejich aktuálních potíží. V emailu je uveden i kontakt na současného poradce.

Pokud patříte mezi klienty, kteří email s připomenutím nedostali, nezoufejte, volat poradci lze i bez emailu. Pokud nemáte na poradce kontakt nebo nevíte na koho se obrátit, napište nám na  emailovou adresu hledam.poradce@finvox.cz.

Určitě se vám ozveme a svoje povinnosti splníme.